Süt alerji şüphesi vardı bizde ben kendimce diyet yaptım tek şüphemiz de iki uc tane küçük kirmizikllar olup geçiyor ve az mukus vardi. Neyse bı ara dayanamadım yedim birşeyler baktım tepki yok. Burda bir arkadas dedi ki ilk fırınlanmış ürün verilir bebeğe alerjinin geçip geçmediğini anlamak için. hipp bebek bisküvisi alacaktım o an bulamadım, cici bebe aldım 3 gün verdim 3 gün boyunca hiç tepki vermedi hiç birşey olmadi. Çok sevindim. Sonra eşim hipp bisküvi bulmuş sabah da az ondan tattirdim.. yine vücudunda hiç birşey olnadi ama akşama doğru kan geldi kakasinda az az.. poposu pişik ve 2 3 gündür fazla ikiniyor. hayır yoğurt da mayalamistim,yarında onu deneyecektim :( napayım ben şimdi çatlak mi var yoksa tepki ki verdi 🙄🙄