Dygosmn1 ben bebeğimi doktora ve asiya götürmek icin aldim yaklaşık iki saat üzerinde kaldi yokuş yukarı vs çıktığım da oldu çünkü saglik ocagi ve muayenehane evime biraz mesafeli pek bel ağrısı yaşamadım. Tercih edecekseniz bel destekli olmasına dikkat edin. O uzerinize binen yuku hafifletir. Takmasi da cok kolay oyle pek teferruati yok. Seyehat icin uygun olacağını düşünüyorum. Bebek de rahat eder çünkü bizim sipa yol boyunca uyumuştu neredeyse😊