Oglum 7 aylık kizlar su 3 4 gundur okadar huysuzlastiki ne emiyo dogru duzgun ne ek gıda yiyo surekli agliyo ama surekli diş desem yeni çıkardı atak desem yeni bitti ne derdi varda boyle huysuzlandi anlayamıyorum evladımin ne sıkıntısı var surekli ağzını kapatıp mmmm diye diye mizmizlaniyo agliyo su süreçte doktora gidemiyorum napicam bilmiyorum