Kizlar daha once post actim oğlum kilo almıyor meme emmek istiyor ama sutum az geldigi icin doymuyor tabi ki doymayincada uyumuyor ve ben perisan haldeyim basima ağrılar giriyor hic bisey yemiyor mamada aldim onuda icmiyor dün saglikocaginda asimiz vardi 6 aylik olduk kilosunu az buldu mama ver dedi sutum iyice azalıyor napicam nolur yardim edin ek gidaya gectik corba va veriyorum ama doyumluk olmuyor tabi formül mama olarakta bebelac gold aldım biberon tutmuyor kasikla cok zor oluyor icmesi gerci icsinde nasil iciyorsa icin ama agzina sürmüyor dunden beri ne veriyosam agliyor agzini kilitliyor ve bugün sadece 1 tane dolu bez aldim cok cookk üzülüyorum benim durumumda olan anneler var mi? LUTFEN YARDIM EDIN🙏 bi fikir verin