Mom15 Canım 1 aydan fazla oldu bebeğim desteksiz uyuyor ilk 2 3 gün beb de beşiğine yatırıp emziği verip ninni açtım ve buna benzer birsey uyguladım mıkırdandığında karnına pıt pıt dokunup şşşş şşşş yaptım yani pışş pat değil de şşş pıt 😂 ama işe yaradı şimdi yatırıp emziği vermem ve ninni acmam yeterli en fazla 10 dk ya uyuyo 😂