Ben başta sidefer kullandım ancak baya demir eksikligimiz çıktı düzenli kullanmama rağmen . Doktor bitkisel takviye yetersiz deyip ferrum yazdı başlarda ishal ve hazımsızlık yapıyordu ve gaz sorunları . Arada kabızlık bir türlü anlam veremedim ama zamanla düzeliyor sanki vücut alışıyor herhalde . Korkmayın zaten bakarsanız yan etkilerde hazımsızlık , ishal falan var hep .. 🌸