Bebeğim 42 günlük. Başlarda gaz sancılarımız vardı spazm filan oluyordu gecelerş aynı saatte ağlama krizleri vardı ama çok şükür onlar bitti. Bir daha geri gelmesin :( ama bu aralarda ıkınmalar başladı. Sabaha doğru bir başlıyor 5 gibi ıkınıp kızarıp ağlayarsk uyanıyor doktorumuz gazdan yapıyor dedi ama. Damla kullanıyoruz biogia, sap simplex. Kendim rezene kimyon çayı içiyorum. Gün içinde ona masaj yapıyorum acı elma yağı ile ama yinede azalmıyor :( her sabah aynı gecede uykuya dalamıyor 2 oluyor nerdeyse uyuyana kadar. Sabah desen gündüz uykuları hep kucakta biryerde asla uyumuyor. Artık çok yoruldum nolur yardım edin yol gösterin. Hatta bir umut verin geçiyor deyn düzeliyorlar deyin nolur 😞😞😞