Regen 17 günlük bebeğim var. Her gün günde 2-3 kere kakasını yapardı bugün hiç yapmadı birazda huysuz. Her gün yapmak zorunda mı acaba bu yüzden mi huysuz yoksa her gün yapmasa da oluyor mu hiç bilemedim 🤷🏻♀️ Sürekli bi emme ihtiyacı başladı acaba sancı mı çekiyor. Sizin bebekleriniz nasıl?
Regen Deletedmom58 seninkinin yapmadığı gün var mı? Sütüm yetmiyor mamada veriyorum sütten hariç. Bilemedim ya günde 3 kere yapınca bugün yapmayınca
derensu bizimkisi de 2 ay 7 gunluk ve 1 haftadır 2 kere yapti.Ama sorun yok normal.zeytinyaginin da bize faydasi olmadi o yuzden bence gerek yok ona