Kızlar bişi sorucam 7 aylık kızım var. Herkes bebeğinin uyumamasından şikayetçi bende fazla uyuyor gibi, akşam 9da vurur kafayı yatar, aralarda beslenir uyur hemen sabah 10-11 kalkar, kahvaltısını yapar 12 gibi yatar 2’ye kadar, sonra oynarız gene yatar, toplamda 5-6 saat anca uyanık, bu normal mi?