Miraet09 Merhaba anneler fitil mi şurup mu öneriyor doktorlarınız bu konuda fikir ayrılıgı çok , yarın 2. Ay aşısı olucak Atesi çıkarsa hangisini kullansam karar veremedim Benım doktorum fitil önerdi şurupta kimyasla çok dedi .
Kuzuannesi Miraet09 once surup gecmez ise fitil. Suan parasetamol icerikli ates dusuruculere yonelmelisiniz. Bizde calpol var dolapta hazir ve nazir 🤗
VERA19 Miraet09 Türkiye’deki doktorumuzda Katar’daki doktorumuzda önce şurup öneriyor,yine geçmezse ateş hastaneye getirin direkt diyorlar
Rengin Miraet09 doktorum hiç bir zaman fitil önermedi surup verdim. Aklınız da olsun bir de asi sonrasi atesi çıkan çocuğu duşa sokmak çok tehlikeli hele ki başına su degdirmek ani soklara sebep oluyormuş bir hemsireden duymuştum bizzat. İnşallah çıkmaz atesi 37.5 q kadar normal zaten.
Merve1705 Miraet09 ateş için ılık kompres ateş dğşürücü şurup en son çare fitil der canımız dokturumuz 👀
Miraet09 Kuzuannesi teşekkür ederim bana doktor fitil ver dedi şurup önermedi ama bir çok doktorda şurup öneriyor kafam çok karıştı 😞