1alpercocuk Bebeğiniz kendi başına bardaktan su içebiliyor mu? Yada kaşık kullanabiliyor mu? Bi yazı okudum 11 aylık bebek kendisi suyunu içer diyor benim oğlum yapamıyor🙄
deletedmom763 1alpercocuk eline bardağı ver döke saça içer canım 😁 bebeğini kucağına al diğer eline de dolu bardağı al suyu içiyormuş gibi yap bebeğin bardağı isteyecektir oğlum böyle sinyal vermişti bize bizde o günden sonra hep bardakla içirdik
1alpercocuk Kiviefe maşallah benim oğlum o konuda çok başarılı değil şaşırdım açıkcası bana erken geldi😂