Selam kızlar,bebeğimi doktora götürmek zorundaydım genelde medikalpark a gideriz ama ora ve aradigim tüm ozel hastaneler pandemi hastanesi olduğu için özel hayat hastanesi de pandemi hastanesi değiliz burda hiç vaka yok vs dediği için oraya gittik ki ne gidelim hicbir güvenlik önlemi yok ne ateş ölçme ne dezenfektan.maskesiz dolaşan bir sürü insan var eşim e hemen çıkalım dedim ama dinlemedi dünden beri çok korkuyorum ama Rabbim e emanet yavrum inşallah birşey olmaz😏biz mı çok abartıyoruz yoksa insanlar mı çok rahat anlamadım.Tavsiyem sakin gitmeyin.Doktora söyledim vali elazigda bitmiş hastalık demiş diyor yalanını sevsinler.Biri sihirli değnekle mı dokundu da bu illet hemen bitti herkes laylaylom.uzun oldi kusura bakmayın çok dolmuşum