Merhaba Kızlar, sezeryan olalı bir ay oldu. Son 5 gündür geçmeyen bir baş ağrım var. Doğumla alakalı olabilir mi sizce ya da böyle bir şey yaşayan var mı. Normalde düşük tansiyonluyumdur. 9 a 5 gibi. Şu sıralar 11 e 8 gibi çıkıyor. Çok yüksek değil ama bu da ağrı sebebi mi bilemedim. Beni baya kötü etkiliyor ağrı ve ağrı kesicide işe yaramıyor.