Cansuu1 bizimki de sizinle aynı gün doğmuş , geceleri uykuya kolay geçerdi 2 gecedir çığlık çığlığa ağlıyor normalde gülerdi kahkahalarla şuan elinden gelse beni dövecek ve iki gündür ayağa kalkıp gezerek emziriyorum asla emmiyor başka türlü 🤦♀️ Zaten uyku problemi yaşıyorduk bu da tuzu biberi oldu yani 😭😭😭