Merhaba kızlar nasılsınız? 25 ekimde doğum yaptım çatlamayan yerim kalmadı öyle karnımda çok büyümemişti hamile olduğum bile anlaşılmıyordu düşünün yani. Ama yinede çatır çutur çatladım göbeğim harita gibi ve gördükçe üzülüyorum ne yapıcam bilmiyorum çok kafama takıyorum çok çirkin duruyor böyle olupta çatlaklarından kurtulan yada görünümünü azaltmayı başaran varmı aranızda? Varsa allah rızası için yardımcı olun bana eşime göbeğimi gösteresim gelmiyor bile gerisini siz düşünün. Bi çözüm bilen varsa bana da söylesin. 🌸🌸