Pares ben de yalnızdım ilk 20 günden sonra, eşim sabah 10 gece 23:30 çalışıyordu 15 günde bir izin. Yaz boyu bu tempoda kışın da üç ay şehir dışında çalıştı. İlk üç ay evin içinde ve dışında sling üç aydan sonra kanguru her konuda imdadıma yetişti. Netten slingleri araştırabilir kullanıcı yorumlarını okuyabilirsiniz. Yemeğimi temizliğimi tüm ev işlerini bebeğimi koyup yaptım, uyurken duşumu aldım kitabımı okudum kahvemi içtim dinlendim uyudum. Yeri geldi temizliği yapamadım ama yemeksiz kalmadım, en kötü kurabiyemi suyumu aldım yanıma bi şekilde aç kalmadım. Rabbim gücünü veriyor bir şekilde, size de fikir olsun diye yazmak istedim. Hayırlı olsun anneliğiniz keyifle sağlıkla büyütün evladınızı 💙🧿🦋🙏🏻🎈🌈