Selam kızlar benm 2 ay 25 gunluk bebeğim var ,doktor mama değişimi önerdi,kızım kakasını 5 gün de bir falan yapıyo,nestle nan kullanyodm şimdi aptamil önerdi,mama değişiminde aniden mi geçmek gerek,yanı 30 cc başlasam mi? yoksa direk 120 mi versem? bu arada meme mama gidiyorız