Merhaba hanımlar. 22 Ekim 2019 da sezeryanla doğum yaptım. Kırkım çıktıktan sonra adet oldum 3 gün sürdü sonra mart ayında adet oldum 5 gün sürdü normalde de 5 gün oluyordum zaten. Nisan’ın 29 unda olmaya başladım ve hala adetliğim 14 gün oldu bugünle birlikte aynı sıkıntıyı yaşayanlar var mı 🤦🏻♀️