17 günlüğüz henüz ama resim çekmek için bayramlık almak istiyorum alanlar nerden aldınız
sevgi91 H&M den aldım, kızım için henüz bir şey seçemedim 🐿
sevgi91 koza bebek yada uğurlu bebe çok güzel takımlar var
sevgi91 ben buradan aldım bu sene.
https://instagram.com/monesilababy?igshid=199gmxktedp76