Rmrm aklına gelebilecek hersyı yaptım gecmedi daha fazla oldu dr götürdüm göz yası tıkanıklıgı dedi antibiotik damla verdi gecmed daha fazla oldu sglık ocagına gittim gecmedi masaj yap dedıler yaptım fayda etmedi ... sonra instagramda bir yazı okudum : bebeğinizin gözünde capallanma göz yası tıkanıklıgı oluyorsa ; ellerinizi iyice yıkayın bebek sampuanını elinizde köpürtün ve bebeğinizin gözlerine sürün kirpiklerine iyice sürün 3 adet pamukla kaynatılmıs ılıtılmıs su döküp silin her iki gözüde 3 adet bir göz için 3 adet bir göz için . Bunu 2 kere yaptım ve gecti 😍