esraeylul34 Gamzosgamzos feneertebe tarafinda celalettin ökten anadolu imam hatip lisesi ama ilk 9 da merkez karasenir saat kulesinin ordaydu
Gamzosgamzos esraeylul34 yaaa bende orda okudum ama lise bir terkim 2012 2013 eğitim öğretim yılında saat kulesinin orda olduğu sene hatta başakşehir imamhatip lisesi olarak geçiyordu okulun yarısıticaret lisesiydi 😂
esraeylul34 Gamzosgamzos ayy evet yaa cidden mi bende ordaysim okulu bitirdim ama ya cok şaşırdım sen hangi siniftaydin
esraeylul34 Gamzosgamzos ya yanlış hatırlamıyorsam 9 H di hatta ilk zamanlar oyle arsında çoğu kişi yanda ki avm ye giderdi kacin kacip
esraeylul34 Gamzosgamzos yaa cidden dünya cok kucuk ya sen onceden de mi orda oturuyodyn yoksa evlendikten sonra mi orda oturdun canm
Gamzosgamzos esraeylul34 2011 den beri kayasehirdeyim canım sendemi kayasehir de otruyordun yoksa sadece okulun mu burdaydı
esraeylul34 Gamzosgamzos sadece okulum ordaydı canm ben bayramtepe tarafindaydim okuldan tansiyon alında kalan isim falan varmi😋
Gamzosgamzos esraeylul34 yaaa benimde eşim Bayramtepe de oturuyordu hatta bende kayasehirden oraya gelin gittim 9 ay oturdum tekrar kayasehire döndüm yaaa okulla pek ilgilenmediğim için kalmamış 😅
Gamzosgamzos esraeylul34 yok canım eşim 7 yaş büyük benden yaaa ınstagram kullanıyormusun kullanıyorsan ekliyebilirsin gamzeismail25052013
morsevenfilolog Dln49 Hoşgeldiniz. 🎀 Ben de 27 yaşındayım, 8 ay 29 günlük bir kızım var. İstanbul’da yaşıyorum. ☺️