Solocann12345 ya kendinizi çok fazla yıpratmayın bazı şeyler bünye meselesi ben 7 yaşındayken 17, 13 yaşındayken 22 kiloydum 25 yaşındayım bismillah daha yeni 44 oldum. 9 aylıkken obezim diye rejim yaptırmış doktor o günden beri hep zayıfım hiçte kilo alamıyorum ama bi sağlık problemim yok Demir anemisi dışında onu da 1 yıl önce öğrendim. Kolay kolay hasta olmam, direncliyimdir, kuvvetliyim. Yani sağlığını etkilemiyorsa üzülmeyin. Örnek olsun diye yazdım yanlış anlamayın lütfen Allah sağlık sıhhat versin gerisi mühim değil bence 🤗