Newannis Mrb bebegim hasta ve yarin icin randevu aldim ama 0 20 yas alti sokaga cikamiyo napmam lazim nereyi aramaliyim bebbgim 2 aylik kendi arabamizla gitcez
YDE Newannis biz dün gittik, telefonumda randevu mesajı vardı. Hastanede danışman arkadaş o yeterli demişti. Hiç polis durdurmadı bizi, gittik geldik.
defnesmomm Newannis hastane randevunuz olduğuna dair mesaj gönderiliyor size, kontrole denk gelirseniz onu gösterirsiniz. Biz kontrole denk gelmedik, gerek kalmadı mesaja
Newannis defnesmomm bana mesaj gelmedi sadece hastanede fazla kalmayin yaziyo bide arama yla hatirlqtma yaptilar mesaj gelmesi daha
Damlaismom Biz giderken 155 i aramıştık plaka istediler kayıt oluşturdular. Polis durdurduğunda sorun yaşamamıştık
Yasmncvk06 Newannis benımden kızım 3aylık dun ben götürdğm haatsneye bi belgede almadım sonucta bebekker ve annelerı nerdeyse bebekler orda olmalı
Y_anne @Newannis valla cnm biz kaç defa gidip geldik hiç bir şey olmadı. Hata biz taksiyle gidip geldik. Bence randevunu kaçırma.
Newannis Y_anne gidicem canm saol bir yandan virus bir yandan bebegim hasta eşim asker piskolojim bozuldu komsum dan rica ettim o goturcek
Annekeki Biz de dun gittik polis vs cevirmedi. Zaten bebeklere niye yasak onu da anlamadim bana yasak degilse bebegi birakamayacagima gore🙄
Benimoykum Newannis 112 yi ara canım mesaj geliyor onu gostermwn yeter iki saat müsade veriyorlar zaman dolarsa ve hala disardaysaniz tekrar arayacaksınız