Minikkusumm Dogumumu Egepol’de yaptim, bebegimin ilk kontrolunu Bulent Bey yapmisti; sonrasinda sarilik ve diger kontroller icin de bir sure oraya devam ettik, cok yerinde tespitleri olan iyi bir doktor. Ozel muayenehanesi olsun cok isterdim, cunku bir sure sonra o kalabalikta sira beklemek, siz odadayken surekli birilerinin girip cikmasi zorlayici oluyor.
Simdi Karsiyaka’da Ahmet Babacan’a gidiyoruz, kendisi soyismi gibi babadir, candir, bir arastirin isterseniz.