Y_anne sağlık bakanlığının emzikle ilgili açıkladığı kötü bir şey yok. Kullanabilirsiniz. Ama önemli olan nokta şu; gün içerisinde çocuk onsuz durmuyorsa, uyuduğunda emzik ağzından düştüğünde uyanıyorsa, emziği bırakmanız gerekir. Yoksa özellikle ilk 6 ay kullanabilirsiniz. Uykuya geçişlerde yardımcı rol oynayabilir.