Rmys19 Kızlar bişey soracağım keçiboynuzu özü Unu Pekmezi kullanan var mı ve nasıl kullanıyorsunuz özelikle keçiboynuzu özü .
aramzamzam Rmys19 ben şuan az suyla karıştırıp iciriyorum meyve suyu gibi bi ay sonra falan kahvaltı da öyle vermeyi düşünüyorum 7 ay 24 günlük bebeğim
zezeeyyy Rmys19 sabahları bir tatlı kaşığı veriyorum ya da yumurtasına muhallebisine koyuyorum 9 ay 20 günlüğüz 6 aylıkken başladık
BalYapanSinek Muhallebilerine katıyorum ben. Bazen sabah haşlanmış yumurta yaptıysam onunla birlikte veriyorum peynir falan birlikte.
Rmys19 BalYapanSinek annesininaslani aramzamzam zezeeyyy teşekkür ederim kızlar ben de alım o zaman benim kız 10 aylık normal pekmez kullanıyorum ama bundan alayım
annesininaslani Bebeğim altı aylık olduktan sonra bir çay kaşığı veriyorum ama metal kaşıkla vermeyin bebeğinizin plastik kaşığı falan vardır onunla verin
Rmys19 Limlimlimaselim eczaneler de varmış bide internet üzerinden de var biraz araştırma İbrahim Saraçoğlu unun ki iyiymiş