Merhaba sevgili anneler, 4 aylık kızım var bugün 4.ay aşıları için sağlık ocağına gittik fakat bir doktorda Covid-19 testi pozitif çıktığı için 14 gün kapatılmış. Doktorumuzun telefon numarasıda yok. Başka sağlık ocağına gitsek yaparlar mı acaba ya da 14 gün sonra yaptırabilir miyiz bir sorun olur mu?