Tubaada ben aylık olarak alıyorum, iş yerimin İK sını her ay başı arıyorum, raporumu onaylıyorlar. Sonra bulunduğum ilin SGK sını arıyorum, işveren raporumu onayladı diyorum. 2-3 gün içerinde hesaba geliyor.
Eğer siz toplu olarak almak istiyorsanız doğum izniniz bittiği zaman bu işlemi yapmanız gerekiyor bildiğim kadarıyla, yani raporunuz bitince.