Canım, benim babam vefat ettiğinde ilk adliyeden çıkarmıştık. Aradan biraz zaman geçtikten sonra o belgeye tekrar ihtiyacımız oldu ve yanımızda kopyaları yoktu notere gidip aynı gün çıkattırmıştı abim ordan biliyorum. Bu arada başın sağolsun Allah sabır versin nasıl bir acı olduğunu çok iyi bilirim.