BabyGroot aynıyız ya bende kopacak sanıyorum artık emerken sündürüyor ağlıyorum artık,ek gıda da almıyor hep emmek istiyor,madecassal ve lansinoh devam dedi dr,bir de mastit oldum 2gün ateşlendim,bi meme kopmak üzereydi artık asla sağılmıyordu da mastit oldum malesef iki acıyı birden yaşadım,benim eşimde hep der hakkın ödenmez hatta bırak emzirme diyor,bu arada 2çocuğum daha var onları 3er yıl emzirdim🙈