alyaannesi Merhaba kizlar. Bebeğime ufuruk çok fazla denildi. Çocuk kardiyoloji götürdüm kalbinde delik olduğunu söyledi. Delik büyük zamanla küçülme ihtimali var ama kapanmaz dedi başına bu şekilde gelen varmi
Eminetavsan alyaannesi brnim başıma gelmedi ama kayınvalidemin doğuştan kalbi delik tabi bebekken daha fazlaymış zamanla küçülmüş ama kapanmadı. Cok şükür bu zamana kadar çarpıntı dışında Bi sıkıntı olmadı 48 yasında kendisi
Kahramanne alyaannesi benim paşamada 2 aylıkken çocuk kardiyoloğu böyle demişti ama kapandı o da çok sükur
Sensen alyaannesi tüm bebeklerin doğduğunda kalbi delik oluyor diye biliyorum. Zamanla kapanıyor. Mesele kapanmaması.
ZHE alyaannesi benimde doğuştan kalbim delikti 9 yaşında farkedilmis ameliyat oldum 2000 yılında çok şükür bı sorunum yok şimdi ama senede 1 kontrole hâla gidiyorum
Prensinannesii06 alyaannesi benim oğlumında vardı kapandı dediler 4. Atında kontrole götürdüğümüzde kapanmasads korkulacak bir durum yok belli başlı bazı sporları önermiyoruz sadece o şekilde hayatını sürdürebiliyor demişti doktor 11 aylık şuan kontrolü vardı ama virüs çıkınca götüremedik virüsten sonra tekrar gidicez