Taze_annee ben ilk baştan beri içiyorum kimse uyarmadi pek dinlemezdim uyarsalar da yok soğuk içme yok çok kalın giy ,yok yelek giy bunlar bana göre değil.
Hiç kimseyi dinlemedim sukurker olsun problem yaşamadım.
Ama siz de durum farklı olabilir az miktae iç problem olmazsa içersin az az