Merhaba
Ben ilk 3 ay süt yapacak ne varsa yedim, gaz yapacak yiyeceklerden de uzak durarak baya kilo verdim. Sonra bebeğim alışsın yavaş yavaş diye normal beslenme düzenime döndüm her şeyi yiyorum tatlı çok seviyorum tekrar doğum kilolarımı üstüne katlayarak aldım 😔