sumeyyez ygz123 süt parasına yapmana gerek YÖK onu hastane bildirim yapıyor zaten PTT ye yatıyor Doğum parası içinde Doğum raporunla beraber sosyal yardımlaşma kurumu varya oraya sen yada eşin gitsin 2 ay içinde yatıyor oda
esraeylul34 Sut parası ototmatik eşinize yatiyo sigortalı ise dogum parasi ise kimlikle gidip başvurmak gerekiyo
Kartanesi26 esraeylul34 aa iyi o zaman süt parasina eşim basvurmamista ben diger para icin başvurdum 40 45 güne kadar yatar demisler..
Dln49 Süt parası için hastanede direk başvuru yapılıyor eğer sigortalıysanız PTT ye sizin hesabınıza yatırıyor yoksa eşinizin hesabına