Melike09 dun aşımız vardi doktora dişimizin ciktigini gosterdim. Eger isiracak olursa sert bir sekilde kizmalisin ona dedi.Yapmamasi gerektigini anlasin dedi. Eger kizmassan ileride isirip yara yapar dedi. Eger baslarsa o sekilde yapmayo düşünüyorum. Ama oglusuma nasil kiyipta kizacam onu bilmiyorum 🤔🤔