17062019 çocuğumu kronik kabız yaptı normal normal diye diye şimdi hiç bir ilaç fayda etmiyor acil bişey oluyo mesaj atıyosun ya hiç dönmüyor ya ertesi gün gece dönüyor iş işten geçtikten sonra hastalarını unutuyor verdiği ilacı aşıyı unutuyor evet bilgili kendini güncelleyen bi doktor ama bana fayda sağlamadıktan sonra boş çok sinirliyim o doktora çocuğum 1,5 yaşına geldi 1 senedir hala kabız en baştan bi duphalac bi diyet verse düzelecekti her gittiğimde normal deyip başından savdı kesinlikle tavsiye etmiyorum kimseye verdiğiniz paraya yazık biz bide takipli hastasıydık ona rağmen böyleydi