morsevenfilolog Kucukmucizem2704 Yasak gelse de gelmese de herkesin evde olması gerektiğini düşünüyorum.
Eminos Kucukmucizem2704 annemle ayni sehirdeyiz iki anneme de 15 dk mesafedeyim kayinvalidemlere sabah kahvaltiya aksamda annemlere giderdik ama sokaga cikma yasagi olursa gidemeyiz
Laek Kucukmucizem2704 valla bence en güzeli. Bi kere o kapıyı açarlarsa önünü alamazlar çünkü. Sabahın köründe avmde kuyruk oluşturan insanlar varken bayramda neler olur düşünün. En Güzeli pandemi bitince ülke geneli 1 hafta tatil verilsin herkes herkesle görüşsün😄
Gulmrt Kucukmucizem2704 bence çok doğru bi karar alındı alınmasaydı da çıkmayacaktık biz gerçi. Ama ilk bayramımız olduğu için çekirdek ailemle evde kutlama yapıcaz. Kızıma bayramlık bakıyorum diğer günlerden farklı geçirmeyi planlıyoruz evde olsak da 🥰
BabyLinda Kucukmucizem2704 ne kadar doğru bilmem ama 9 gün sokağa çıkma yasağı olabilirmiş.ben umutluydum ama evde kalcaz mecbur
Bebek111 Aile apartmanı oldugu için pek boş kalmıyoruz her gün gelen giden oluyor apartmandakiler günde iki üç kez gelip kalkmak bilmiyolar keşke yasak olmasada evde yalnız kalabilsek diyorum 😂