Kucukmucizem2704 Bn aileme giderim die umut ediyordum ki Erdoğan aciklama yapana kadar hevesim vardı kursagimda kaldi simdi gidemiyruz sehirlerde giris cikis kisitlamasi oldugu icin bu bayrami ailemsz gecirecem 😣
Rengin Kucukmucizem2704 bence çok yerinde bir karar bir de sokağa çıkma yasağı oldu mu tamamdır. Bayramda gezmek demek bu kadar emeğin evde kalmanın 1 2 saat içinde çöp olması demek
Deletedmom413 Kucukmucizem2704 Bizim sehir giris cikisa acildi sokaga cikma yasagi umarim tüm türkiyeye olur 😩 yoksa herkes sokaklara cıkar
Sahreyldrm ebz09 ah biz de kaynanatorle altlı üstlü oturuyoruz 🙄 neyseki annemler de yakın ama annemlerde yarım saat onlarda bir gün 🤦🏻♀️
balkabagianasi Kucukmucizem2704 sizinki daha olmadı mı 😁 bizimki kanka deme lazım olur demelere başladı 😁😁
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Kucukmucizem2704 Mis gibi evimizdeyiiz 😎 Gece kocamla film keyfi, gündüz kızımla oynama keyif vakti 💃
balkabagianasi Kucukmucizem2704 balkona çıkıcaz inşaAllah 🤷♀️cumhurbaşkanımız açıklama yapana kadar da yapmayana kadar evdeyiz kimsenin hakkına girmek istemiyoruz 🥀
Ahseninannesii @Kucukmucizem2704 evdeyiz başka çare yok şu durumda. Ailemle farklı illerdeyiz uzağız yakın olsa dahi gidip gelmeyi düşünmezdim 💜 biraz daha sabır
Deletedmom200 Kucukmucizem2704 ilk gün salonda ikinci gün mutafkta 3. Gün odayla bayramlasiriz 🥴şaka bı yana üst katta kayınvalidem var en fazla ona gideriz
Deletedmom14 Çocuklar üst katta giyinir ,biz alt katta bekleriz ,gelip elimizi öperler, bizde onlara para ve şeker veririz diye plan yaptık eşimle 😂😂😂 canımız sıkıldıkça bunu tekrarlarız 🤭