ozdenarda benim ilk kızım 6,5 yaşında doğduğunda masum üfürüm denildi her dr muayenede söylüyordu kardiyolojiye götürdük Hacettepeye evet var ama önemli değil denildi eğer geçmezse 8 yaşına kadar tekrar getirin dediler morarma vs belirtiler olursa önemliymiş.eşimde kalp hastası o yüzden çok korktuk.en son götürdüğümüzde yaklaşık 2 yıl önce dr getirmenize gerek Yok dedi hatta ultrasonda öyle güzel anlattı ki neden öyle ses duyulduğunu içim o günden sonra rahat etti.Allah korusun meleklerimizi