Aslında çok sağlıklı olmadığını biliyorum ama kızım nuk damaklı biberon kullanıyor en son aldığım biberon akıtmıyo fazla diğer biberonlarda aşırı derece akıttı ve en son çare nuk biberonda buldum daha önceki biberonumuzla emişi iyiydi ama uzun süre kullanmak istemedim yeni biberon aldım bununla mama içmiyo resmen emzik yaptı emzik kullanmıyoruz normalde ilk 4 ay kullandı sonra attı😥 şuan 9 aylık mama içinde olduğu gibi duruyor nasıl deliğini büyütebilirim bilgisi olan varsa fikir verirse memnun olurum biraaz uzun oldu kusura bakmayın 🥰