badew Bebeğim 3 aylık uzun kollu zıbın altına pijama üstüne tulum ince bı yelek giydiriyorum ama havalar ısındı siz nasıl yapıyorsunuz ben kalın mi giydiriyorum
Begonia4 badew Evet kalın giydiriyorsunuz zıbın ve ince tulum yeter. Hatta ben gün içinde zıbınla tutuyorum bazen çok sıcak olduğunda.
Edaemralp badew bana çok geldi giydirdikleriniz. Ben kolsuz zıbın alt üst ve çorap giydiriyorum. Çok Sıkmaya gerek yok bence
My_son badew valla bizim ev hala dışarıdan soguk sizin gibi giydiriyorum uzun kollu zibin alta pijama ustede bi takim daha giydiriyorum uyaninca da yelek hele gece peluslu bi tulumu var icinde zibin alt pijama ustunu de yun yorganla ortuyorum 🙈
cevikoznur95 badew bnde aynı giydiryrm canım zıbın bazen kısa kolluda giydiryrm birde külotlu çorap artık giydirmicem havalar ıyi gibi
hunilimomm badew ayy ben terledim okurken çok kalın giydiriyosun canım biz biraz büyüğüz sadece zıbın giyiyor iki gündür gece ince tulum
My_son Deletedmom148 valla benim oglumun boynunda kızarıklık cikti terden mi alerjiden mi bilemedik kalin giydirdigim icin dedi herkes sizin gibi