pinarsvcn Kızalr diş agrısından ölüyorım 6aylık oğlum var antibiyotik başladım cuma çektirmeyi düşünüyorum çok pahalı diyolar giden varmı buraya diş hastahanesi işlem yapmıyor
Minik_kuzucuk_ pinarsvcn Bandırma’da oturuyorum bilmiyorum 🤷🏻♀️ postunuz üstte kalsın bilen vardır mutlaka
pinarsvcn Minik_kuzucuk_ bugün çektirdim 150 tl ye özel dişçide oraya gitmedim 3 iğneyle uyusmadı diş çenem bile agırıyo suan o kadar büyük kökü varmış ki zor çekti dr
Minik_kuzucuk_ pinarsvcn geçmiş olsun soğuk jel varsa elinizde beze sarıp koyabilirsiniz bi nebze rahatlatıyor
pinarsvcn Minik_kuzucuk_ de gargara verdi yara yeri çabuk kapansın diye azı dişimdi çektirdiğim kocaman bi oyuk var suan soğuk jel hiç kullanmadım canım ama sağol