Bebeğim 4 ay 21 günlük bugün doktoruna götürdüm 2 aya yakındır kilosu düşükdü hep. Doktorumuz ek gıdaya başlamamızı söyledi hippin mamasını önerdi aldım tabi hemen yapım talimatı kutuda yazıyor ancak kullanan deneyimli annelere danışmak istedim. Nasıl kullanmalıyım yardımcı olurmusunuz?