Ayse1989 Benim sadece eşim çalışıyor ben çalışmıyorum bir yaşında kızım var başvuru yaptım ama bana çıkmadı Başvuru kısmına ne gibi bir şey yazdınız acaba yani ben hem ev kirası elektirik su doğalgaz iki tane de öğrenim kredisi ödüyoruz eşimle biz 800 tl her ay Vallahi ne yazmak gerekiyor acaba yardımda bulunmaları için anlamıyorum ben