Aryaikra21 Anneler yardim gece emzirmesinden nasil bıraktırdıniz vaemi boyle olan gece surekku yarimsaate bi 11 aylik
Kelebegimm Aryaikra21 valla çok denedim ama kesemedim kıyamadım çok ağladı emmek için. Uykulu da olduğu için oyalama vs de olmuyor ben kesemedim gece. Şuan tamamen kestim de önce gündüz keserek başladım
haticeozkil231 Aryaikra21 geçe unutmadan önce ek gıdayla iyice doyuruyorum ben karnını 1 kere kalkıyor sadece, aç oldugu için kalkıyordur belki
Aryaikra21 haticeozkil231 uyumadan önce doyuyorum iyice alışkanlık 10 aylik bir bebek yarimsaate bir mi emme uyanir:(