Bebeğim 2.ay aşılarından sonra uyanıkken biberonu almamaya başladı. Şuan 5 aylık ve hala 2 saat ara ile uyutarak besliyorum aksi halde aşırı aç olmadan asla biberonu almıyor aşırı açkende maximum 60-80 ml içiyor ki ayına göre çok az. Doktorumuz gece en az 6 saat beslemememizi ve gündüz 3-4 saat arayla beslememizi söyle denedk fakat fayda etmedi.bu arada sütünün az olduğunu nereden anlayabiliyorsun anne sütünü cc ile ölçmek mümkün değil der dr lar. Sağdığında farklı , bebek emdiğinde farklı olurmuş.belkide yetiyordur çişli bez sayısına bak lütfen 5 ten az mı ?