My_son Kizlar hangi gunes kremini kullaniyosnuz malum yaz geldi salgin var cikmiyoruz ama cikincada lazim iste. Fondoten gibi olanlari vardi adini bileniniz var mi? Bide kullanip memnun kaldiginiz onereceginiz güneş kremi varmi acaba
Rbysf My_son dediginiz dondoten gibo renkli olanlar La roche posay kullanmistim memnun kaldim şuan dermokil kullanıyorum gayet güzel canim
defnesmomm My_son Garnier Ambre Solaire güneş kremleri çok güzel, hem sürümü kolay hem de koruyuculuğu yüksek. Fiyatlar da ortalama, ne çok pahalı ne çok uygun.
My_son defnesmomm garnier in hangi urunuydu hatırlamıyorum onunda fondoten gibi bi urunu vardi cok iyiydi oda
My_son Janss solante yi kullandim begendim bende ama iste fondoten gibi olsnlar var ya ondan alayim diyorum bu seferde
AyselGk My_son merhaba ☀️ kesinlikleeee Vichy Ideal Soleil Spf 50 Leke Karşıtı Güneş Koruyucu. Ben gece düğüne giderken bile fondöten niyetine kullanıyorum. Yüzüm sivilce siyah noktaya yatkın. 4 yıldır güneş kremine bağlı bir cilt sorunum olmadı. 🤩
defnesmomm My_son BB krem olabilir mi canım? Güneş koruma faktörlü oluyor onlar. Ama cildin kusurlu değilse fondöten gibi olanları önermem, güneş kremi kadar etkili olduklarını düşünmüyorum.
My_son defnesmomm kusurlu canim valla kekeler fln da var bb krem kullandim ama daha etkili bisey ariyorum acikcasi
Birkullanici My_son ama kapatıcı özelliği yok hafif eşitliyor ben makyaj yapmadığım için sıkımtı olmuyor ama ağır makyajlat yapıyordanız beğenmeyebilirsiniz .la roche posay biraz yağlı bnm cikdim de yaplı olduğundan kusuyordu dermokil aldım çok memnun kaldım tavsiye ediyorum yani