Merhaba ☺️ bebeğim 9 aylik , son 1 aydir geceleri saat başı uyaniyor ve ben her uyanişta emziriyorum . Sanirim bu durum bagimlilik haline geldi . Onceden gece 2 ya da 3 kez uyanirdi . Diş cikarma ve emekleme surecinde ayni zamanda .sabah da 6 da uyaniyor . Kendisi ve benim icin epey yipratici . Uyku egitimi gibi bir dusuncem yok ama en azindan duzene sokabilirim belki . Tavsiyeniz varsa bekliyorum ☺️☺️🙏