RamazanEdaKoyuncu Arkadaşlar merhaba kızım bugun tam 1 aylık oldu aşıya gittik göbeği dışa dogruydu bende doktora gösterdim fıtık bu cocuk cerrahına götürün dedi başına böyle bir durum gelen varmı lütfen bilğisi olan paylaşsın
Ecmafcgrr RamazanEdaKoyuncu canım benim kızımda da var çok ıkınmaktan ağlamaktan oluyor, zamanla geçer dedi doktor endişelenme geçmiş olsun 🙏🏻
Hasret RamazanEdaKoyuncu canım çok geçmiş olsun bi doktordan duyduğum kadarıyla 1 yaşına kadar geriler 5 yaşına kadar azalarak bitermiş korkman gereken durum göbeğini parmağınla içeri ittiğinde itilmiyosa ani şişme ve morarma oluyorsa doktor müdahalesi gerekliymiş
meryemkisa RamazanEdaKoyuncu benim kızım gece doğmuştu sabah kontrol etti yenidoğan doktoru göbek fıtığı var ama ameliyatlık değil geçer demişti ve üç aylık olcak daha geçmedi çok ağlarsı fırlıyo dışarı şişik duruyo sakinken düzeliyor mesela yorumları okudum tek tek para biz sardık ama hareketliydi benşmki bezini değiştirirken kayıyo ediyo çıkardım attım ben uğraşmadım geçer inşallah her ay doktor kontrolüne gidiyor zaten
Balannesi RamazanEdaKoyuncu Benim bebişim baya ağlayan bi bebekti hiç susmadan diyebilirim 😊 detaylı olarak ultrason çektirmiştim 1.ayda aynı şeyi bizede söyledi doktor yaşına kadar geçer hiç sorun olarak görme dedi
RamazanEdaKoyuncu Ecmafcgrr sagol canım benim yarın doktora gidecez inşallah bizimki de kendiliğinden geçer
RamazanEdaKoyuncu Hasret itiliyor canım ağrısı felan da yok kızarıklık veya sertlik de yok umarım kendiliğinden geçer ya zaten 10 gün yogun bakımda kaldı kalbi için bide bu cıktı ya hastane ye gitmek istemiyorum Bi. Süre
Hasret RamazanEdaKoyuncu yaa 😔koyamam kuzucuğa çok geçmiş olsun canım dediğim gibi sorunlar yoksa bi sıkıntı çıkmaz inşAllah düzelir bian önce
Cagininannesi Aynı durum kardeşimde olmustu biz göbeğine parayı peçeteleyip göbek deliğine bantlamıstık ve geçmişti belki biraz değişik gelicek ama işe yarıyor😊
RamazanEdaKoyuncu Cagininannesi 🤣🤣🤣aynısını annem ve kayınvalidem de diyor yapalım diye ama ben doktora göstermeden izin vermem dedim ikisine de bakalım elleri para da öyle benden izin bekliyorlar yapmak için 🤣
Cagininannesi RamazanEdaKoyuncu valla denendi başarılı olundu bilgin olaun yinede ama tabi bir doktora görünün😬😁
RamazanEdaKoyuncu Cagininannesi Doktor yokmuş salı ya kaldı canım bakalım doktorun tedavisine göre deneyecez ama Annem gil zaten kesin yapacaklar kafaya koydular 🤣🤣🤣
RamazanEdaKoyuncu meryemkisa benm kızında ıkınınca fırlıyor dışarı ve kocaman korkuyorum ya Bi kaç gündür de cok huysuz acaba agrı yapıyor göbeği diyorum sizde agrısı oldu mu canım
RamazanEdaKoyuncu Balannesi ayy inşallah canım yaa doktor salı ya kadar yokmuş salı günü gidecez inşallah oda öyle söyler
meryemkisa RamazanEdaKoyuncu benimki çok ağlak bir bebek zaten gazdan dolayı baya ağlıyodu acaba fıtık mı dedik o derece doktora sordum fıtığın ona hiçbir zararı yok merak etme dedi
GamzErva RamazanEdaKoyuncu canım doktora gittin mi fıtık için ne söyledi😔 benşm kızım da 39 günlük ve kolik bi bebek ağladıkça ıkındıkça şişiyor işin kötüsü daha da ilerliyor her geçen gün büyüklüğü ne yaptınız çözüm bulabildiniz mi
RamazanEdaKoyuncu GamzErva gittik canım hiç bir sey yapamayız 5 yaşına kadar geçmesini bekleyeceksiniz geçmezse amaliyat ederiz ama yüzde doksan geçer dedi inşallah geçer hala şişik bizim ki ve cok büyük