Smyy09 Güzel anneler nasılsınız 🤗 Sizce bizim tatlış bebeklerimiz yazlık kıyafete nezaman geçer bayramda kısakol şort giydirebilir miyiz artık ısınır mı okadar ❤️🙈🤗
mikelenjelo35 Smyy09 biz geçtik şuan şort tsort giydirdim ayridigim yazlıklar vardı bizim ev çok sıcak gidip gidip aynada bakıyor garibine gitti😎ama gece uzun kolluya devam
Ozge09 Smyy09 biz aydın söke deyiz biz hala gecmedik kislik giydiriyom kilotlu corap fln yelek daha buraya yaz gelmedi🙄
Smyy09 mihrosum bende istanbuldayım evin derecesi 25 ama corabı bile cıkarsam ayağımdan hemen buz oluyo
Dmt-01 mihrosum haftasonu 42 dereceye çıkacak adana mecbur geçmelisiniz zaten bende adanalıyım ama yozgatta yaşıyorum
Smyy09 NaimeYilmaz bende istanbuldayım evet evin derecesi de suan 25 ama bizim beyefendi corabı bile cıkarsam buz kesiyo heryeri 🙈☺️
Olich Smyy09 Antalya’dan selamlar … hava 27 derece 🤷♀️ Artık yaz geldi sayılır bir tek akşam hala serin oluyor. Çok fazla kısa kollu kıyafet almamıştım bebiş daha 1 aylık 13 gün ama daha hafif giydiriyorum 🥰
Smyy09 Olich Maşallah rabbim bağıslasın valla bizimki 8 ayı bitti evde sıcak ama hala üşüyor corapsız bile gezdireniyorum 🙈
Smyy09 NaimeYilmaz valla kanı nasıl dolasıyor bilmiyorum ama ayağı açıldığı gibi elleri kulakları buz kesiyo
Olich Smyy09 benimki de öyle arada çıkarıp tekrar giydiriyorum. Ayakları tabii sıcak tutmak lazım yoksa gaz olur, üşütür.. sizinki maşallah büyük bir çocuk gibi yanımızda 😂 Allah bağışlasın 🧿
hunilimomm Smyy09 bebeğiniz ne kadarlık bilmiyorum biz Kocaeli’de yaşıyorum dünden beri sadece zıbınla duruyor 11aylik doğumum da yaza gelmişti Haziran basıydı 20 hunden sonra yazlık giydirdim hep
Gamze_Defne Smyy09 İyiyiz sizi sormalı 🥰 Bodrum’da yaşıyoruz Bodrum yanıyor resmen, 28 derece şuan ☀️ Geceleri ve sabah biraz serin oluyor o zaman ince pijama ,onun dışında şort tişört boğum bacaklara kollara da bu yakışır ♥️🥰🤣
handhnde Smyy09 9 aylığız zıbınla oturuyoruz. Bayram mı oda ne gene pijama terlik oturmaya devam. Şehir dışı yasağı var malum burda kimse yok.